Tuesday, April 12, 2011

kisah cinta

"cinta perlulah saling memahami n saling mmerlukan"
awk,knapa awak banyak mengelak dari saya?awk slalu lari dari saya...atau awk a agenda awk sendiri...awk,saya perlukan kepastian dari awk...tlg jangan biarkan saya mcm ni awk...saya xnak diri saya ditipu...awk,hati saya dah banyak terluka,saya dah slalu ditipu...awk jgn tambahkan lagi luka di hati syaya...saya sayang awk...saya perlukan awak lam hidup sy...

"cinta itu indah,nmum kadang2 cinta itu amat sengsara"
awk,saya xdpat bkate2 lagi dpan awk....awk,sy xtahu mcm mne nak ckap kat awak..tlg jngan skitkan hati sya awk...awk,andai cinta dan sayang awk hanyalah main2,tlg jangan terus menerus ucapkan sayang dan cinta awak kat saya...awak,terus terang,saya xmampu bezakan yang mana cinta palsu dan yang mane cinta yang sejati...awk,saya mohon,tolong jangan berikian cinta palsu kat saya....saya xsanggup....

"sifat ragu2 adalah pemusnah sesuatu hubungan cinta"
kenapa dengan saya ni??kenapa saya susah sangat nak percaya kat pakwe sendiri...malam ni dia cakap dia penat..dan dia nak balik rumah kemudian terus tido...dah namanya dia tido,,,maknenye dia betul2 tido la...tapi aku masih ragu2...ish,aku perlu call dia ni....aku call dia,dia ckap dia kat rumah...tapi suasana bising macam duk dalm kereta....aku xfaham...kenapa dia menipu aku....sekalipun dia keluar dengan kawan2,aku xkisah...tapi jangan lah menipu aku....tapi,awk jangan bimbang ek,saya xmarah awak....coz saya sayang sgt2 kat awk.....mungkin awak ada alasan sendri....awak,saya percaya kat suatu perkara ni....walau apa pun kita buat....kebenaran tetap akan muncul....cume lambat atau cepat je....

to be continue....

No comments:

Post a Comment