Monday, April 11, 2011

kisah remaja ipt

kisah ni mengenai salah seorg student kat kolej aku...dia ni bleh tahan a..dia ad rupe,agak bduit,kemudian dia ni sosial...


bkn gmba sbnar..
 dia agak terkenal kat kolej aku ni...bleh dkatakan tiap2 blan kreta dia btukar....kami pon agak truja n jealous....
stelah 2 tahun aku dikolej 2,bru aku tahu,rpe2 nye gurl yg aku cite 2,bkn la ank org berada....kami dpt thu ayah nye bkerja sbgai guru d sekolah rendah n dia ad 7 org adik bradik....cbe korang fkir...mampukah seorg ank guru sekolah rendah untuk bgaya n btukar2 kreta tiap2 blan....akhir nya kami dgemparkan dgn crita yg gurl ni ad seorg sugar daddy yg mnanggung nye n kmudia dia jga bkerja smbilan sbgai excort gurl....

 dia sering dilihat keluar masuk pusat hiburan...dan juga dilihat btukar2 pasangan....aku bkan lah nak masuk campur urusan peribadi dia....tp dia dkatakan mnjual kwn2 nye sndri....sehingga rmai kwn2 nye yg gagal mghabiskan diploma dsebab kan pregnant...ad antara kwn2 nye tu adlah kwn aku jgak....aku simpati nga nsib dorg....
namun spandai2 tupai melompat,akhirnya,k tnah jgak....aku dapati dia ditangkap ktika disco tmpat dia biase mlepak dserbu...dan dia ddakwa krn positive dadah jnis syabu....dan dia jga dbuang kolej....
tahukah kita,brape rmai plajar ipt yg mlakukan kerja ni?


No comments:

Post a Comment