Friday, July 29, 2011

tunang last minute....


(sekadar gambar hiasan)




mcm mne aku nak start ni...ermm,lcu pon ad..
alkisah nye begini...smggu sblom 16 july 2011,mak tunang aku ni ckp nk dtg rsik kt umah aku...so aku pon ckp la kat mak aku...
then,2 ary sblom 2 trikh tsebut,mak dia ckp nak tunang tros...apalagi..kelam kabut la jd nye,,,
uwaaa,aku cuak giler...
so,aku pon blik tganu...mse 2 aku duk kuantan...trus bt psiapan ala kadar...mne x nye...tggal lg shari jep...
mmg xsmpat r nk ajak kwn2 aku...sedey gler....
tp aku ni bnasib baik gak ar...mak aku da handle sumer...jd aku just bsiap n tggu owg sarung cncin jep...

tanggal 16 july 2011,aku sah mnjadi TUNANG kpd nasrullah hussein...
nervous time 2 jgn citer r...lau nak taw..time makcik aku pggil aku kuar tuk sarung cncin..nyaris aku lari trjun tgkap...its all about nervous...




(gambar hiasan)

then akhirnya aku kuar jugak...saat nak sarung cincin risik,adik olah yg sarung...tp aku sangka 2 makcik dia,jd aku nga dia sme2 nak cium tangan..
jd la peristiwa yg mncuit hati...kami terhantuk kepala...hahahaha...akhirnya sempurna lah majlis pertunangan kami...heppy ending...hahahaha

No comments:

Post a Comment