Tuesday, October 18, 2011

perjalanan hidup

kisah aku ni mmg real...sbb nye inilah ksah sbnar aku...huhuhu
aku ni sbnarnya seorang student...sem brape??ermm sem brape 2 rhsia laaa...coz aku malu nk ckap...
actually aku da hampir give up tuk study...mujurla aku ni ad pndrian...iaitu,"diploma yg aku kejar ni sbnarnye tuk mak aku...wlau mls cam mne skali pon..aku kne dptkan tuk mak aku..."
tp ssah rpenye lau blajar ssuatu perkara yg kita xmnat,...
alahai,malang nye nasib aku...
kalaulah aku bleh putar semula wktu yg 4 thun lpas...aku nk blajar spm btl2...
then aku msuk u...aku amik kos yg aku mnat...xpyah la amik nursing ni....da la bsan....gampang lak 2....
tp xbleh...ish...cam mne ek?
lg 1 sem jep...aku xnk give up...

3 thun lbih aku duk kuantan ni...mcm2 org da aku knl...mcm2 mnde dah aku cbe....
kt ktn ni jgak la aku knl ngn tunang aku...huhuhu
ermm...mcm da mls nk taip...lgpon buhsan daaa....huhu

No comments:

Post a Comment