Wednesday, October 26, 2011

keburukan bermurung!!






hye..salam perkenalan...
i've one question....pernahkah anda mnjadi seperti gambar di bawah ini???

writter pernah...al-kisah ini baru je berlaku tadi...
mlm ni saya tido kat umah arwah nenek tunang sy...oleh kerana sy xbwk baju...so,mak tunang sy bagilah kain batik untuk dipakai...macam ni haa..
                                                   
                                                   (sekadar gambar hiasan.)

haha..cun x?anna rafali,,memang la cun....

oke,sambung kepada citer tadi...si tunang aku ni nk g kedai nga adik dia....aku ni yg xboleh berenggang ngan tunang aku...menyebabkan aku ikut la diorg ni...dengan berpakaian kain batik taw....
korg boleh bayangkan x???

kitorg ni singgah la kat petronas...sbb nye aku da xtahan sgt nk melepas....then,,ble aku nk pergi semula kat kete uh...aku terperasan,no plat kete yg parking sbelah kete aku 2,,mcm kwn aku punye....
jd aku usha laaa.....
tengah asyik usha..tiba2....dummm!!!aku terlanggar bonet kereta....
si ipah n tunang aku gelak besar laaa...mcm ni kot...

                 
hahaha..gurau jep...

sekian...wassalam...

No comments:

Post a Comment